mandag den 31. august 2015

alligevel en god dag

Der er sprogligt gennemtræk
imellem den stramme struktur og det æteriske

jeg tegner et rum op og lader det op, med det ladet sprog
det frie sprog
det omstændige fungere godt så længe tingene er levende.

temperament

Klarhed


jeg købte:
en pakke negativchartekker
4 små notesbøger på tilbud
3 stk syrefrit karton
en rulle ståltråd
og en stor rulle 125g tegnepapir


flyttede en globusbar
et vindue, med grid, og udsigt til ryggen af Maja
forskellige faser af æbler, der slibrit skilles i to
og en kasse med tøj


lånte lampesæt til dramatisk affotografering af en grotte som bliver ved med at stå

fik opskrift til betonryg:


da jeg skulle hjem

Vi, cykelisterne ventede på at det skulle blive grønt lys
Lynet slog ned
så var der hverken rødt eller grønt lys
så cyklede vi bare over
og SÅ styrtede det ellers ned

nu hænger mit tøj og lugter
og om en time skal jeg til koncert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar